23
August
2020

Reputačný manažment, sociálne siete a informačná bezpečnosť

Pridané: 23.8.2020 18:00:00 Počet zobrazení: 351

Reputačný manažment, sociálne siete a informačná bezpečnosť Nie ojedinelá situácia zo sociálnych sietí – na profile firmy (organizácie) na niektorej zo sociálnych sietí sa zrazu pri niektorom z propagačných príspevkov objaví vážny kritický komentár od nespokojného zákazníka. Ako býva zvykom za krátku dobu začnú pribúdať ďalšie komentáre – kritické aj nekritické, útočné aj obhajujúce.

Späť na príspevok Nový komentár

Komentáre

Nový komentár

* (Povinné)

Prihlásenie

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.  Viac info